Opvang

Ieder kind als stralend middelpunt: dat is ons motto en dat betekent dat we ieder kind zien als een eigen, unieke persoonlijkheid dat het recht heeft zich in zijn of haar eigen tempo te ontwikkelen. Ieder kind heeft eigen talenten en kwaliteiten en wij stimuleren ieder kind om deze te ontdekken en te ontwikkelen vanuit een vertrouwde en veilige omgeving.

Vanaf 28 augustus 2023 bieden wij op IKC Sprankel kinderdagopvang in de vorm van een peutergroep voor 2-4 jaar, en buitenschoolse opvang voor de kinderen van 4 tot 13 jaar.

Op onze website vind je alle informatie over Kinderopvang Zonnekinderen.

Ook voor ouders heeft het IKC praktische voordelen: je hebt één vast en vertrouwd aanspreekpunt en doordat opvang en onderwijs naadloos op elkaar aansluiten van 07.00 uur tot 18.30 uur, is het eenvoudig om werk en zorg goed op elkaar af te stemmen.

Wil je je kind uitleggen wat het IKC precies inhoudt? Vraag dan naar de voorleesboeken van Tijn en Anne!

Lees meer over IKC Sprankel op de site van Zonnekinderen.